Saturday, February 9, 2008

SEKOLAH RENDAH AHMAD TAJUDDIN, KUALA BELAIT


Nama guru besar di sekolah ini ialah Cg. Hjh. Siti Ajija Binti Abdullah. Keramaian guru yang mengajar di sekolah ini ialah 33 orang. Sekolah ini mempunyai 2 buah bangunan iaitu 1 buah bangunan baru dan 1 buah adalah bangunan lama. Terdapat 18 buah kelas tidak termasuk kelas rela. Sekolah ini mempunyai 3 buah klas rela, 1 buah kelas English Program Pre School (EPPS), 1 buah dewan, 2 buah bilik komputer, 1 buah kelas sains, 1 buah bilik sumber dan sekolah ini mempunyai 1 buah padang.



Saya akan menggunakan Jalan Maulana untuk menuju ke sekolah yang dipilih. Perjalanan saya ke sekolah berkenaan mengambil masa lebih kurang 15 minit dan bergantung dengan keadaan lalu lintas pada masa tersebut. Saya perlu melimpasi 3 buah sekolah iaitu Sekolah Tunas Jaya PGGMB, Sekolah St. James dan Skolah Rendah Kuala Belait. Selain itu saya perlu melimpasi bangunan kerajaan iaitu Bangunan RTB dan Bangunan Pejabat Daerah. Saya akan melimpasi beberapa buah kedai.






1 comment:

asmadi said...

Saya amat berminat untuk melihat isi bilik EPPS di sekolah ini.